Новини

Про заборгованість за послуги з розподілу природного газу

     

 

  

 

     ПАТ «Маріупольгаз» дякує всім споживачам, які своєчасно здійснюють оплату за послуги з розподілу природного газу, тому що ці кошти спрямовуються на утримання в робочому стані газорозподільної системи.

     Однак є споживачі, які сприйняли карантин, як привід не виконувати свої зобов'язання щодо своєчасних розрахунків з розподілу природного газу. Хоча користувалися послугами в повному обсязі. І ніяких заяв на відключення від газових мереж не оформляли. ПАТ «Маріупольгаз» звертає увагу таких споживачів: законодавством не скасовувалась  необхідність своєчасно розраховуватись за надані послуги, і не передбачалась відстрочка оплат на час карантину. Тобто, під час карантину споживач, домоволодіння якого підключено до газових мереж і якому надається послуга з розподілу природного газу, зобов'язаний своєчасно її оплачувати.

     У нашому місті близько 23 тис. боржників - клієнтів ПАТ "Маріупольгаз", які не в повному обсязі оплатили послуги з розподілу природного газу і отримають повідомлення про заборгованість. Серед боржників є споживачі, які не виконали свої зобов'язання за розрахунками до настання карантину. Тобто не оплачували послуги з січня місяця. Такі споживачі в першу чергу будуть від'єднуватися від газорозподільної системи, а сума боргу - стягуватися через суд. Надалі для користування газом, споживачеві потрібно укласти новий договір і оплатити послуги з підключення домоволодіння до газових мереж.

     Щоб газ потрапив в будинки, необхідні справні газові мережі. Ремонтуються і обслуговуються газопроводи (крім будинкових) за рахунок ПАТ "Маріупольгаз", тобто за рахунок коштів, які повинні своєчасно і в повному обсязі сплачуватись споживачами за послуги з розподілу природного газу. Тому карантин не може бути використаний як прикриття для неплатежів. Ми виконуємо більшість ремонтних робіт у літній період, коли відсутня потреба в опаленні житла.

     ПАТ "Маріупольгаз" нагадує, що для кожного споживача, хто опинився в скрутному матеріальному становищі або бажає повернутися в статус сумлінного споживача, підприємство пропонує договір реструктуризації боргу. Тобто, споживачі, які з різних причин не можуть повернути підприємству всі борги єдиним платежем, можуть повертати їх частинами. Від цього виграють як самі споживачі, так і підприємство.

      За консультацією та допомогою звертайтеся за адресою: м Маріуполь, вул. Миколаївська, 16 або до Вашого районного відділення.

Контактні номери телефонів: (0629) 59-50-75; 097-188-60-03

Години роботи: Понеділок - четвер з 8-00 до 17-00; П'ятниця з 8-00 до 15-45;

                           перерва з 12-00 до 12-45.

Ремонтні роботи у с. Сартана успішно завершені

В ході виконання Плану розвитку газорозподільних мереж на 2020 рік з метою забезпечення надійного  та безперебійного газопостачання споживачів природного газу в опалювальний період, 25 травня проводились ремонтні роботи у с. Сартана.

З 25 по 28 травня, була проведена заміна обладнання в газовому розподільному пункті №1 по вул. Генерала Куркчі.

Всі роботи були виконані спеціалістами підприємства у відведений термін. Після закінчення робіт, газопостачання селища було відновлено.

 

З Повагою ПАТ «Маріупольгаз»!

Про припинення газопостачання с. Сартана

Шановні абоненти!

У зв’язку з проведенням робіт з реконструкції системи газопостачання (ремонту ГРП у с. Сартана зі зміною внутрішнього обладнання), згідно Плану розвитку газорозподільних мереж на 2020 рік, повідомляємо Вас, що з 25 по 30 травня 2020 року припиняється газопостачання с. Сартана 2983 споживачам

Для проведення робіт з відновлення газопостачання просимо Вас  надати безперешкодний доступ співробітникам підприємства до Вашого житлового господарства.

 

 

 

Єдиний центр по роботі з абонентами ПАТ «Маріупольгаз»

З метою поліпшення якості обслуговування жителів міста Маріуполя, Мангушського і Нікольського району в ПАТ «Маріупольгаз» створено Єдиний центр по роботі з абонентами.

Тут Ви зможете отримати необхідну Вам інформацію про діяльність підприємства ПАТ «Маріупольгаз», а також оформлення заявок:

- на своєчасне і якісне виконання робіт з технічного обслуговування. Ремонту та заміни газового обладнання;

- аварійні виклики;

- на виклик контролера;

- на відключення і повторний пуск газу;

- на ремонт і обстеження газового лічильника;

- на установку газового лічильника;

- на реконструкцію системи газопостачання;

- на приєднання до ГРС (нова газифікація);

- прийом показань газових лічильників;

- інформаційні питання.

Для цього необхідно зв'язатися за контактними номерами телефонів:

(0629) 59-61-04;
098-121-40-52;
050-423-42-45.

А також:

E-Mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра..

Адреса: м. Маріуполь, вул. Миколаївська, 16 корпус №1 кабінет 111.

Контактні номери телефонів:
(0629) 59-50-75;
097-188-60-03.

Години роботи:
Понеділок - четвер з 8-00 до 17-00
П'ятниця з 8-00 до 15-45;
Перерва з 12-00 до 12-45.

Додатково повідомляємо, що показання газового лічильника Ви можете повідомити будь-яким для Вас способом:

- за телефонами: 596-104, 098-121-40-52, 050-423-42-45;

- СМС повідомлення на номери: 098-121-40-52, 050-423-42-45

- Viber: 050-423-42-45;

- на сайті підприємства: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра..

При передачі показань газового лічильника в обов'язковому порядку необхідно вказати: особовий рахунок - Номер вашого особового рахунку, показання - показання вашого лічильника.

(Приклад: особовий рахунок - 1, показання - 121).

Звертаємо вашу увагу, що згідно з Кодексом газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКУ від 30.09.15 р. № 2494, споживач зобов'язаний щомісячно станом на 01 число місяця знімати фактичні покази лічильника газу і протягом п'яти календарних днів (до 05 числа включно) передавати їх в ПАТ «Маріупольгаз».

 

 

Зміни до алгоритму розрахунків за газ!

До відома побутових споживачів природного газу!

Як раніш повідомлялося, з січня 2020 року всій території України, відповідно до Постанови НКРЕКП №2080 від 07.10.2019 року та Кодексу газорозподільних мереж, була введена нова формула розрахунків за газ, яка передбачає поділ вартості природного газу за видами послуг: поставка природного газу і розподіл природного газу (замовлена ​​потужність).

З 07.03.2020р. НКРЕКП №580 від 06.06.2020р. внесені зміни до Кодексу, якими визначено новий порядок нарахування замовленої потужності по наступним категоріям споживачів:

- нові споживачі;

- споживачі, які приєдналися до газових мереж менше дев'яти місяців назад;

- споживачів з нульовим споживанням газу (у т.ч. опломбовані).

Даним споживачам установлені фіксовані об’єми замовленої потужності:

Вид споживання

Норма, куб.м

Розрахунок щомісячного платежу

для домогосподарств з газовою плитою

39

39куб.м. : 12 місяців х 1,14 тариф на розподіл = 3,71грн.

для домогосподарств з плитою та газовою колонкою

126

126куб.м. : 12 місяців х 1,14 тариф на розподіл = 11,97грн.

для домогосподарств з автономним опаленням

314

314куб.м. : 12 місяців х 1,14 тариф на розподіл = 29,83грн.

Тариф на послуги розподілу природного газу для ПАТ «Маріупольгаз» встановлено Постановою НКРЕКП №3033 від 24.12.2019р. на період з 01 січня 2020 року до 30 червня 2020р. включно – у розмірі 1,14грн. за1м3.

У зв’язку з чим ПАТ «Маріупольгаз» буде виконано відповідний перерахунок раніш нарахованих об’ємів замовленої потужності, про що споживачам буде повідомлено додатково у квитанціях за послугу розподілу природного газу за квітень 2020р.

З нормативними документами споживачі можуть ознайомитися на сайті підприємства.

 

Адміністрація ПАТ «Маріупольгаз»