Про заборгованість за послуги з розподілу природного газу

     

 

  

 

     ПАТ «Маріупольгаз» дякує всім споживачам, які своєчасно здійснюють оплату за послуги з розподілу природного газу, тому що ці кошти спрямовуються на утримання в робочому стані газорозподільної системи.

     Однак є споживачі, які сприйняли карантин, як привід не виконувати свої зобов'язання щодо своєчасних розрахунків з розподілу природного газу. Хоча користувалися послугами в повному обсязі. І ніяких заяв на відключення від газових мереж не оформляли. ПАТ «Маріупольгаз» звертає увагу таких споживачів: законодавством не скасовувалась  необхідність своєчасно розраховуватись за надані послуги, і не передбачалась відстрочка оплат на час карантину. Тобто, під час карантину споживач, домоволодіння якого підключено до газових мереж і якому надається послуга з розподілу природного газу, зобов'язаний своєчасно її оплачувати.

     У нашому місті близько 23 тис. боржників - клієнтів ПАТ "Маріупольгаз", які не в повному обсязі оплатили послуги з розподілу природного газу і отримають повідомлення про заборгованість. Серед боржників є споживачі, які не виконали свої зобов'язання за розрахунками до настання карантину. Тобто не оплачували послуги з січня місяця. Такі споживачі в першу чергу будуть від'єднуватися від газорозподільної системи, а сума боргу - стягуватися через суд. Надалі для користування газом, споживачеві потрібно укласти новий договір і оплатити послуги з підключення домоволодіння до газових мереж.

     Щоб газ потрапив в будинки, необхідні справні газові мережі. Ремонтуються і обслуговуються газопроводи (крім будинкових) за рахунок ПАТ "Маріупольгаз", тобто за рахунок коштів, які повинні своєчасно і в повному обсязі сплачуватись споживачами за послуги з розподілу природного газу. Тому карантин не може бути використаний як прикриття для неплатежів. Ми виконуємо більшість ремонтних робіт у літній період, коли відсутня потреба в опаленні житла.

     ПАТ "Маріупольгаз" нагадує, що для кожного споживача, хто опинився в скрутному матеріальному становищі або бажає повернутися в статус сумлінного споживача, підприємство пропонує договір реструктуризації боргу. Тобто, споживачі, які з різних причин не можуть повернути підприємству всі борги єдиним платежем, можуть повертати їх частинами. Від цього виграють як самі споживачі, так і підприємство.

      За консультацією та допомогою звертайтеся за адресою: м Маріуполь, вул. Миколаївська, 16 або до Вашого районного відділення.

Контактні номери телефонів: (0629) 59-50-75; 097-188-60-03

Години роботи: Понеділок - четвер з 8-00 до 17-00; П'ятниця з 8-00 до 15-45;

                           перерва з 12-00 до 12-45.